Bukefalos 28 år!

Ändra bakgrund på Word-dokument

PiperGarden

Trådstartare
Ok, får väl starta med att jag är fullständigt talaglös när det gäller datorer... :D
Skriver på min C-uppsats och har gjort en snygg framsida med skolans logga osv på, den fanns att ladda ner på hemsidan så man får den som bakgrund på Word-dokumentet. Nu måste vi lägga ihop hela arbetet i en fil, för att kunna lägga in det på skolans bibliotek. Hoppar man ner till nästa sida så följer loggan med som bakgrund, hur får jag bort den? :confused:
Hjälp en stackars förvirrad student!
 
Sv: Ändra bakgrund på Word-dokument

Om loggan ligger som sidhuvud/sidfot så är det bara att välja annorlunda framsida där. Sök på annorlunda framsida i Word hjälpen.
 
Senast ändrad:
Sv: Ändra bakgrund på Word-dokument

Om den nu ligger som sidhuvud eller sidfot, så tryck på visa>sidhuvud/sidfot... Kolla där om det går att ta bort den.
 
Sv: Ändra bakgrund på Word-dokument

Vi har lyckats lösa det nu, så arbetet blir sååå snyggt! :love:
Det låg iaf inte så man bara kunde ta bort sidhuvud/sidfot, för när man markerade dom så var dom tomma. Kompisen som jag skrev med pappa lyckades få bort det :)
 
Sv: Ändra bakgrund på Word-dokument

Hade ju varit kul att få reda på vilket fel det var. Kan tänka mig en rad olika saker :p
 
Sv: Ändra bakgrund på Word-dokument

Kan tyvärr inte hjälpa dig med det, är ju totalt talanglös när det gäller sånt och fattade ingenting när dom pratade om det... :p Blev väl inte heller bättre av att det var kompisen (som inte heller fattade nåt) som återberättade vad dom gjorde för mig... :rofl:
*två fågelholkar* :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp