Ändring av sökordning, notiser samt uppdatering av tilläggsprogram

När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur ny informationen är. Under en period har den istället sorterat efter relevans.
Om du väljer avancerad sökning kan du precis som tidigare välja Relevans eller Datum.

När det gäller notiser har jag ändrat en standardinställning för hur notiser skall hanteras när man öppnar pop-up-rutan för notiser. Vet inte riktigt om det blivit så stor skillnad?
Något som kanske inte alla känner till är att alla kan ställa in detta så att det passar en själv på denna sida:
https://www.bukefalos.se/account/preferences

Man kan välja att aldrig märka notiser som lästa, då försvinner de inte förrän man varit inne dit de pekar.
Just nu har jag testat "Använd egen inställning", men den verkar inte spara min inställning för auto-läst, hoppas hitta en lösning på det.

Upptäckte även att man där under Sökinställningar själv kan välja om man vill ha relevans som standardsökordning.

I övrigt uppdaterade jag några forumtilläggsprogram för några dagar sedan samt har översatt några engelska fraser jag hade missat.

Skriv gärna om ni hittar något konstigt eller om ni blivit hjälpta av någon av ändringarna.
 
Jag har precis installerat en uppdatering av notis-tilläggsprogrammet, förhoppningsvis notisinställningarna ännu lite bättre nu.
 
Har precis genomfört ytterligare en uppdatering av notis-tilläggsprogrammet.
Flera buggar ska ha rättats, framförallt bör det fungera bättre om man vill ha helt egna inställningar för hur notiser auto-markeras som lästa.

Säg till om något verkar knas.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag har uppdaterat två tilläggsprogram. Det ena som jag i brist på bättre just nu kallar för Live Update är det program som gör att...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp