Små uppdateringar

Jag har uppdaterat två tilläggsprogram. Det ena som jag i brist på bättre just nu kallar för Live Update är det program som gör att notiser syns ganska direkt i flikar och bokmärken på websidesikonen (favicon).
Det finns nu möjlighet att även välja att informationen skall synas i sidrubriken på flikar eller inte alls om man stör sig på det hela. Du kan ändra hur du vill ha det under Inställningar:
http://www.bukefalos.com/account/preferences

Den andra uppdateringen är funktionaliteten "Vilka svarade?" som finns som en länk i trådlistan under siffran antalet svar på en tråd.
Den uppdaterades nyligen till att fungera även för trådar med fler än 1000 svar, en buggrättning, i samband med detta ändrades den så att vilka "Medlemmar som svarat i denna tråd" öppnades som en ny sida, nu är det återställt så att den kommer upp som en popup.

Jag har även gjort en liten ändring när det gäller placeringen av knappen "Posta ny tråd"

Jag gjorde även en liten uppdatering som möjligen kan tänkas ha löst de problem vissa haft med editorn. Skriv gärna om dessa problem kvarstår.
 
Senast ändrad:
Jag har hela tiden haft intrycket att editorproblemet hänger ihop med segheten. Det är när det segar som problemet uppstår.

Men jag ska fortsätta försöka hålla koll på när det händer.
 
Jag har hela tiden haft intrycket att editorproblemet hänger ihop med segheten. Det är när det segar som problemet uppstår.

Men jag ska fortsätta försöka hålla koll på när det händer.

Ja jag har upplevet så att att det hänger ihop och att texten liksom fastnar för att det segar.
 
Har haft ständiga problem med att texten hänger kvar de senaste veckorna. Pga jobb surfar jag just nu mest från mobilen och en inte så listig uppdatering av Mikromjuks OS på min fina mobil innebär att det är sjukt svårt att markera. Så jag får sitta och radera ord för ord. Vojjne, vojjne.

Osäker på hur det funkar från mina andra enheter.
 
Har problemen kvarstått i går och idag? På samma sätt? Är det någon speciell tid det är segt och/eller ni råkar ut för detta. Efter uppdateringen i lördags?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 419
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 547
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det handlar till att börja med om buggrättningar och uppdateringar av vissa tilläggsprogram till forumet. I närtid (favorituttryck den...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 629
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp