Bukefalos 28 år!

dee79

Trådstartare
Efter nästan exakt 21 månader så har min son äntligen börjat kalla mig för MAMMA :love: :love: :love:
Det gick över natten. Igår kallade han mig, precis som de senaste månaderna, för pappa. Men när jag kom på eftermiddagen och hämtade på förskolan så ropade han Mamma :D Han hade tydligen börjat fråga efter mamma redan i orse.

Galet glad och rörd och stolt. Lite larvigt kanske, men nu har jag blivit en utskild person bland alla "pappa" (han har kallat alla vuxna som han har en relation med för pappa).
 
Sv: Äntligen

Förstår att du blev glad :D Tänk att man blir så löjligt glad och stolt över vissa saker - och i ert fall är det ju ingen liten sak, det är ju jättestort :love:
 
Sv: Äntligen

Men visst är det härligt. Ett litet ord gör att man går som på moln resten av dagen - lite som när man var nyförälskad.
 

Liknande trådar

Relationer OBS! vet att svaret på frågan i rubriken är nej, men hela min situation känns så absurd. Pepp önskas. OBS 2! Skriver anonymt då jag ej...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 207
Senast: Angel
·
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 078
Senast: Pinus
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 971
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 476
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp