Orolig syster

Förstår inte riktigt hur du menar - det är klart att det är av intresse, men tyvärr inte praktiskt genomförbart. :)


Eftersom du skrivit att A är åtta år finns det möjlighet att A kommer till dig ett tag på t.ex. jullov eller andra skolledigheter? Förstår ju att du också har ett liv och livspussel att ta hänsyn till och kanske är det inte praktiskt möjligt för dig, det var bara en tanke. Det löser ju inget såklart av denna situationen men då får ju A en person till i nätverket då och då som A kan träffa även om ni bor långt borta från varandra till vardags.

Har inga andra direkta råd i själva situationen tyvärr.
 
Eftersom du skrivit att A är åtta år finns det möjlighet att A kommer till dig ett tag på t.ex. jullov eller andra skolledigheter? Förstår ju att du också har ett liv och livspussel att ta hänsyn till och kanske är det inte praktiskt möjligt för dig, det var bara en tanke. Det löser ju inget såklart av denna situationen men då får ju A en person till i nätverket då och då som A kan träffa även om ni bor långt borta från varandra till vardags.

Har inga andra direkta råd i själva situationen tyvärr.

Tyvärr är det inte möjligt av praktiska skäl att hon kommer till mig och hälsar på just nu, men jag hoppas förstås på det i framtiden! :)

Därför känns det superviktigt för mig att kunna ha kontinuerlig kontakt med henne så ofta som möjligt ändå, för att visa att jag finns där.
 
Ok hörrni, tack för lite bollande. :heart Behövde nog mest bara skriva av mig lite. Jag var ganska upprörd igår kväll och har lätt att ta på mig andras problem (som min pappa som hörde av sig igår efter att A smygringt storgråtandes från mammans badrum). Ens egna gränssättning är ju också klurigt (varför ska nåt i livet vara enkelt... :crazy: )

Jag sitter nog i båten ett tag till och avvaktar, det är nog viktigast att A känner att hon får och kan kontakta mig när hon känner för det och vill.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 490
Senast: sjoberga
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 135
Senast: Sassy
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 846
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 032
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp