Är direktsända V75-lopp rätt väg?

(Guiden)
I slutet av månaden är det premiär för direktsänt trav i TV på lördag. En vacker tanke men jag har faktiskt inte hört en enda människa i min omgivning som gjort vågen för nymodigheten att sitta framför TV:n en hel eftermiddag för att få se direktsänt trav i TV. Dessutom blir det ju bara de fem första V75-loppen vi får se direkt.

http://www.guiden.se/article.jsp?article=3861&category=231
 
Sv: Är direktsända V75-lopp rätt väg?

Och travbanorna kämpar samtidigt med att försöka hålla sina få besökare kvar ute på banan och locka mer folk? Något motsägelsefullt. Jag säger starkt nej till detta. ATG live finns för de som vill, och då får man betala. Vinnare i tv4 kl 18.05 räcker på lördagen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Guiden) Skadad och utdömd. Och såld som ridhäst för en krona. På lördagen vann Candle Of Darkness sina andra V75-seger. - Det är en...
Svar
9
· Visningar
3 547
Senast: Betoogood
·
  • Artikel
Hästnyheter (Guiden) Helgen med stort H är här. Helgen då alla tränare ställt i ordning, sparat fötter, vässat i jobb och då nästan varje häst har...
Svar
0
· Visningar
703
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Guiden) När jag för några veckor sedan var på väg in till centralen i Stockholm för vidaretran-sport till V75-Mästaren i Göteborg...
Svar
0
· Visningar
746
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Guiden) Rubrikerna om Björn Goop fortsätter att avlösa varandra. I lördags blev han historisk genom att som yngste svenske kusk vinna...
Svar
0
· Visningar
944
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp