Utdömd ridhäst skrällde på V75

Sv: Utdömd ridhäst skrällde på V75

Så himla roligt!
Har själv pysslat en del med Candel of Darkness när han stod i proffsträning. Snällare häst får man leta efter.Men han var en riktig trashank!
NU hoppas jag att Stenis återfrisknar så han kan få köra honom,den rekamen behöver han!
 
Sv: Utdömd ridhäst skrällde på V75

"Utdömd ridhäst skrällde på V75"


:eek: Har varmbloden börjat springa på ovalen!! Nä, bort med dom och sätt dom under sadeln där de hör hemma.


*mama mia, hundar börjar tala mat*
 
Sv: Utdömd ridhäst skrällde på V75

synd bara att pappan tar åt sig äran för det dottern gör
(ja, jag har insiderinformationen)
 
Sv: Utdömd ridhäst skrällde på V75

Jaså det var en travare ändå.. Trodde halvt det skulle stå att ett halvblod vunnit v75 ;)
 
Sv: Utdömd ridhäst skrällde på V75

synd bara att pappan tar åt sig äran för det dottern gör
(ja, jag har insiderinformationen)

Sånt har jag också upplevt, pappa står som tränare = pappa som "tuppar" sig när hästarna startat, och pratat vitt & brett utan att ha en aning om hur hästen tränats, är från olika spår, volt alt auto start mm. Jobbigt värre, för att inte tala om när han ställer sig & pratar taktik med kusken....
 
Sv: Utdömd ridhäst skrällde på V75

Så himla roligt!
Har själv pysslat en del med Candel of Darkness när han stod i proffsträning. Snällare häst får man leta efter.Men han var en riktig trashank!
NU hoppas jag att Stenis återfrisknar så han kan få köra honom,den rekamen behöver han!


Klart han ska få köra lilla kenta, när kenta är fräsch, var hot vet. i torsdags. Han har fått en blödning på hö.gaffelband :( //Carro
 
Sv: Utdömd ridhäst skrällde på V75

Sånt har jag också upplevt, pappa står som tränare = pappa som "tuppar" sig när hästarna startat, och pratat vitt & brett utan att ha en aning om hur hästen tränats, är från olika spår, volt alt auto start mm. Jobbigt värre, för att inte tala om när han ställer sig & pratar taktik med kusken....


Vad är de för skitsnack, visst har de vart myket om att pappa har tränat men på fleraställen har dom sagt o skrivigt att pappa ellert o dottern caroline tränar, just nu tränar iaf pappa då JAG jobbar !!:devil:Så sluta snacka skit o trio att ni vet sånt som ni inte har en aning om !!/ Carro
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Travcafet) Skadad och utdömd. Och såld som ridhäst för en krona. På lördagen vann Candle Of Darkness sina andra V75-seger. - Det är...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Guiden) Köpt under protest för en krona. Fem månader senare ledde Candle of Darkness den svenska hären till seger mot norrmännen i...
Svar
0
· Visningar
700
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Guiden) Rite On Track tjänade på lördagen 370 000 kronor när han spurtade hem ett stort montélopp på Vincennes. - Eric Raffin red...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: juni_cool
·
  • Artikel
Hästnyheter (Guiden) Leif "Loket" Olsson var en lycklig hästägare på söndagen. Hans Coolman Crown vann storlopp i Paris och sprang in 335.000...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp