Är jag dissad eller utsatt för ett spel?

Sv: Är jag dissad eller utsatt för ett spel?

Haha, det första jag försökte ta reda på var just om någon jag kände hade läst hela The Game (det hade tydligen ingen gjort) för att få veta om det kunde vara något sådant.

Men helt uppriktigt: Han får jättegärna köra ett spel, vill han hålla på och bete sig för att få mitt intresse så går det jättebra, hellre det än något annat. Men jag vill ju då vara säker på att det är just ett spel då så att jag vågar jaga, och inte att det är en äkta diss, så att säga.
 
Senast ändrad:
Sv: Är jag dissad eller utsatt för ett spel?

Jag har läst hela "The Game", och kan inte fatta hur folk uppfattar den som en instruktionsbok i raggning. Det är snarare en berättelse om hur man blir psykiskt nedbruten + slutar med att huvudpersonen ändå väljer den "ärliga" tvåsamheten.

Såatteh, oavsett vad killen pysslar med så tror jag inte att det är "The Game" :).
 
Sv: Är jag dissad eller utsatt för ett spel?

Jag hade tolkat hans beteende som: något är fel.
Oavsett vad som är fel är det faktum att han helt plötsligt distansierar sig en stark varningssignal.

Jag hade gett honom etiketten: feg, skum eller labil. Sedan hade jag backat och avvaktat till jag vetat vilken slutetikett han ska ha.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp