Är jag konstig eller vad är det??!!...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Z

zazzabella

Jag har haft så grymt otroligt konstiga drömmar på sista tiden! Helt mysko!! :crazy: Jag är ju 20 och har drömt när jag sover flera gånger om och om igen att jag måste ha barn innan jag fyller 23. Helt sjukt! Jag som inte ens vill ha barn ju! :crazy: Sen drömmer jag också om att jag föder en pojke strax innan jag ska fylla 23 och hans namn har jag hört högt och tydligt i drömmarna och det är Hampus. Jag fattar ingenting!! Hur kan jag drömmar såhär konstigt egentligen??? :confused: Varför drömmer jag att jag måste föda barn innan 23 och att jag får en pojke och varför just namnet Hampus!??? :confused: Någon som förstår varför i hela friden jag drömmer såhär!!?? :confused: :confused: Jag blir ju rädd ju!! Det är ju inte en gång jag har drömt detta utan närmare var och varannan natt nu den senaste månaden!!! :crazy:


Mvh Bella :)


Ps. Hoppas att jag la denna tråden rätt!!?? :D
 
Sv: Är jag konstig eller vad är det??!!...

Du kanske någonstans innom dig verkligen skulle vilja ha barn även om du förnekar det?
Eller så kanske du INTE vill ha barn så stark just nu att det är därför drömmarna dyker upp....
 
Sv: Är jag konstig eller vad är det??!!...

Nja, kanske. Men jag vill ju inte ha barn, det orkar jag nog inte med. :D Fast tanken har ju slagit mej att OM jag ska ha barn så vill jag inte vara gammal, för barnets skull. Då min mamma va "lite äldre" när hon fick mej. Det tycker jag har varit ganska tråkigt faktiskt och ha en "gammal" mamma. Kan det vara därför jag drömmer så konstigt??? Men jag förstår ändå inte, drömmarna är så underliga. Varför just Hampus då??? Jag känner INGEN som heter så, men ändå drömmer jag att jag får en pojke som heter det!!!! Jag förstår mej inte på min konstiga drömmar.....


Mvh Bella :)
 
Sv: Är jag konstig eller vad är det??!!...

Det kan vara dit undermedvetna som talar... ;) Skämt åsido det är nog inget att vara rädd för, men skriv upp det så att du kommer ihåg det senare i livet, man vet aldrig vad som händer så du kommer kanske att bli gravid innan du fyller 23 och då är det lite kul att kunna läsa sina drömar.
 
Sv: Är jag konstig eller vad är det??!!...

Jag vett i fasen vad det är, men något mysko iallfall.. Ja, usch, tänk om det kommer att hända i verkligheten, då hade jag blivit ännu mer rädd. Jag tycker nästan att det är lite otäckt, för tänk om dessa drömmar blir till verklighet!! :crazy:



Mvh Bella :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 075
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 055
Senast: jemeni
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 635
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 823
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp