Är min hund ovanligt korkad? (Djur på TV)

Jag jobbar hemifrån och streamar höjdpunkter från älgvandringen 2023 för att få lite bakgrundsljud.

Doris tycker att örnen var väldigt spännande, älgarna ointressanta men räven behövde skällas ut.

Hur är era hundar - fattar de att djur på TV inte är där i verkligheten?

Doris verkar inte riktigt ha förstått det utan skäller alltid när det är hund- eller kattdjur på TV. Hon kan släppa det efter några minuter men jag har inte lyckats lära henne att sluta skälla innan hon själv är nöjd, alltid lika pinsamt om jag är borta eller har gäster.
Min jaktlabbe var väldigt intresserad när det var fåglar på tv, speciellt om fåglarna flög😊
 
Min blir intresserad och lite förvirrad av draman med mycket närbilder på folks ansikten i varje fall. Melodifestivalen gillade hon i våras och hon har uppskattat det där tv-programmet Benjamin Ingrosso har när hon varit hos min mamma.

Och ja, hon är en Bichon, så jobbat som sällskapshund sedan medeltiden eller något.
 
Senast ändrad:
Varken mina rottisar eller mallen reagerar pa TVn, annat an om de ringer pa dorren i nagot program och hundarna inte ar mellan var ytterdorr och TVn, for de hor ju var ljudet kommer fran. Ingen av mina har nagonsin reagerat pa TVn annat an att ga fram och nosa nar de var mycket unga ... och sedan bara ignorerat den.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 792
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp