ÄU-fråga egentligen. Hur hitta vänner?

Sv: ÄU-fråga egentligen. Hur hitta vänner?

Med akt.ers ska det vara möjligt att delta i aktiviteter som främjar din hälsa! Har du pratat med din handläggare?
Annars GÖR det!
Lägg fram sakliga argument "jag vill gå den här kursen då det skulle få mig att komma ut, rräffa folk, hålla mig sysselsatt och/eller stimulerad och ge mig ökad livskvalitet och självkänsla och jag skulle få göra något som verkligen ger mig något tillbaka" typ.

Jag har fått medryttarhäst betald av f-kassan genom akt.ers. eftersom det hjälpte mig att bryta isolering, få motion/komma ut och träffa folk + att ridningen även lindrar stelhet, värk och så vidare.
Inga problem alls. Dessutom busskortet så att jag kunde ta mig dit och hem (totalt 1170:- typ)
Idag rider jag inte alls, men av ungefär samma argument som ovan så betalar de gymkort samt busskort så att jag kan ta mig till olika kurser och aktiviteter, som dock är så gott som kostnadsfria, annars hade de säkert betalat för någon sådan med.
I nuläget kostar mina aktiviteter 345+525:- månad.

Så jag tror visst du kan få lite hjälp med det!
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 427
Senast: lilstar
·
  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: _Taggis_
·
Relationer Hej! Behöver verkligen hjälp med detta då jag inte vet hur jag ska tänka. Jag har varit bästa kompis med en tjej i runt 15 år, vi har...
2
Svar
22
· Visningar
4 385
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp