afghanhund

tyra1

Trådstartare
Jag har alltid varit fashinerad av afghanhundar, speciellt dom med svart päls. Är det någon här inne som har en sådan hund? Du får gärna lägga in en bild och berätta lite om vovven.

Sv: afghanhund

Kalv!? Nu förstår jag inte aaalls vad du menar. :D

tyra1: Jupp, jag har en "liten" afghankille på 10 månader. Det finns massa bilder i vinthundstråden. Vill du veta ännu mer kan du ju PMa mig. :)

Sv: afghanhund

Kalv!? Nu förstår jag inte aaalls vad du menar. :D

tyra1: Jupp, jag har en "liten" afghankille på 10 månader. Det finns massa bilder i vinthundstråden. Vill du veta ännu mer kan du ju PMa mig. :)

Kalv? Nä, han är väl en struts, en pajas, en... öh.. något? :idea:
Kort sagt så är han ju fantastisk i vilket fall som helst. :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 674
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 017
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 265
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Annonsera mera hundar 2