wtf

Trådstartare
hur lång tid tar det?
borde man inte få nån bekräftelse där det står att man är nya ägaren?

Sv: ägarbyte

Skickade in på min valp idag, stod att det tog ca 2 veckor from skk fick in det.

hmm.. jag är inne på 3:e veckan nu tror jag... hoppas det kommer snart

Fast mitt var inte ägarbyte utan ägarregistrering.

Då borde det vara klart nu tycker man, har du kollat på hemsidan eller du ville inte ha det offentligt?

har kollat där nu, men det finns inga ägaruppgifter med :( å jag kommer inte ihåg om jag godkände det...

Ok, jag kryssade i att det var ok, dock lär det ju dröja då det skickades igår och det är ju juletider nu,

Bara det är klart tills den 15 jan då jag ska anmäla till utställning så är jag nöjd.

Hur ser de då att jag är ägare?

Jag är helt förvirrad i denna djungel;)

Ok, med andra ord så kan jag anmäla redan idag då?

Man skulle nvända skk:s plusgiroanmälan och den skulle man nog beställa av dom eller liknande.

Bra, då har jag lite koll på det hela.
Då får vi ju hoppas att vildningen klarar ut detta med utställning.
Jag är inte alls nervöd:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 133
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 313
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 101
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka