replica 28 Feb 2007 #2 Sv: Ägaren hade inte råd att avliva! Fy fan vad hemskt! Hur kan man utsätta ett stackars djur för sådant?!
Sv: Ägaren hade inte råd att avliva! Fy fan vad hemskt! Hur kan man utsätta ett stackars djur för sådant?!
N Nozer 28 Feb 2007 #3 Sv: Ägaren hade inte råd att avliva! Hade jag inte råd med en vet o min hund såg ut o mådde sådär, så skulle jag leta upp ngn jägare o bjuda på tårta i utbyte för ett skott... /Tobbe
Sv: Ägaren hade inte råd att avliva! Hade jag inte råd med en vet o min hund såg ut o mådde sådär, så skulle jag leta upp ngn jägare o bjuda på tårta i utbyte för ett skott... /Tobbe
martinique 28 Feb 2007 #5 Sv: Ägaren hade inte råd att avliva! hemskt . ägaren borde få lida lika mycke han me
Calazirya 28 Feb 2007 #6 Sv: Ägaren hade inte råd att avliva! Jag känner bara en otrolig lättnad över att Kasper nu finns där uppe bland små molntussar, ingen smärta mer... Han ligger nog och vilar med min gamle man mitt i solen, medans de yngre hundarna busar runt .. / C som verkligen vill tro att det är så....
Sv: Ägaren hade inte råd att avliva! Jag känner bara en otrolig lättnad över att Kasper nu finns där uppe bland små molntussar, ingen smärta mer... Han ligger nog och vilar med min gamle man mitt i solen, medans de yngre hundarna busar runt .. / C som verkligen vill tro att det är så....
squarepants 28 Feb 2007 #7 Sv: Ägaren hade inte råd att avliva! det behöver inte kosta så mycket mer än så att avliva en hund om man har dåligt med pengar. det är skamligt att det ska behöva gå så långt.
Sv: Ägaren hade inte råd att avliva! det behöver inte kosta så mycket mer än så att avliva en hund om man har dåligt med pengar. det är skamligt att det ska behöva gå så långt.