Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom det är ett lågprisbubbel med en komikers namn skulle jag inte ställa så stora förhoppningar till det.Någon som smakat? Jag fick en sådan flaska av en kompis och är nyfiken. Vad smakar den? Kan man bjuda den på finare tillställningar också?![]()
Frågade om smakenDet är många som inte uppskattar den humorn så det beror väl helt på vilket sällskap du har....
Det är det som är problemet med bubbel (som ska drickas snabbt efter öppning) att det inte riktigt funkar att smaka först.Jag var tvungen att googla, hade ingen aning om vad Agneta Patrull är...
Tema- och kändisviner är sällan bra. Jag hade inte bjudit utan att smaka på det först.
Det är det som är problemet med bubbel (som ska drickas snabbt efter öppning) att det inte riktigt funkar att smaka först.
Utan att ha nån aning GISSAR jag att det är ett tämligen harmlöst vin som man knappast kommer ihåg en vecka efter att man druckit det.
Ospecificerad druvblandning enligt systemet, kan betyda vad som helst.
Ett lågprisvin i kategorin "kändis", nja knappast värt att ta fram vid nån festligare tillställning.
Skulle själv öppna det som en blindprovning med några kompisar vid ett vardagligt tillfälle och be om folks uppriktiga kommentarer.
Om vinet visar sig vara ett jag inte gillar skulle jag använda det i matlagning.
Ja, det är en utmärkt idé!Det kan ju vara en kul idé om det ska vara lite festligare, att köpa in 1-2 flaskor till och ha lite blind vin/bubbel provning med lite smått gott att äta till![]()
Var det före eller efter vi druckit knallblått?Nja, jag menade mest om det är så pass att en kan köpa en flaska. Personligen bjuder jag inte på vin som jag inte har koll på hur det smakar, bla för att jag alltid matchar maten med vinet.
Var det före eller efter vi druckit knallblått?
(jajaja, det var inte ditt vin. Men du var där )
???Ändrade mig. Sorry om du läste det jag skrev. Hoppas den är god!