Agria-schabrak - märke??

lady_vip

Trådstartare
Vad är det för märke på dem?

Kom att tänka på det igår när jag bytte schabrak och satte på ett Agria-schabrak som jag har vunnit/fått nån gång för många år sen, det har hållit så himla bra trots massor av tvättar eftersom det är vitt.

Jag är inte ute efter dem med loggan (tycker den är rätt ful) utan vill ha UTAN logga och kan inte hitta några lappar på schabraket. Just mitt är vitt med blått kantband och röd paspoal.

Sv: Agria-schabrak - märke??

Du har ett gammalt schabrak, (det vita) dom nuvarande är ju blå, och dom finns ju lite varstans.
Dom vita har jag förmig är "dom gamla Hansbo" och dom va verkligen skitbra i kvaliten. :bow:

Rätta mig någon om jag har fel.

Visst är dem! Det är helt otroligt att det vita inte har blivit ljusblå och att det inte är mer slitet. Nu är det väl iofs inte supermycket använt, men vitt blir dassigt fort och det har inte detta blivit...

Gamla Hansbo säger du, kan nog stämma... Är de "nya" blåa samma märke då tro?

Kom förresten på att det nog inte är mer än max 1,5 år gammalt... Kan det vara rätt...?? Fick det på en studenttävling tror jag*guldfiskminne*

Om ditt vita inte är äldre är det inte i den Hansbo-kvalite jag menar, men det kan nog vara ett Hansbo ändå.

Dom nya är tror jag inte är hansbo, har för mig att det är ett sjöhagen, men vart jag har fått det ifrån, det vet jag inte.
http://www.sjohagen.com/

Det kan ju vara gammalt ändå;) Jag vet inte hur länge det har legat innan jag fick det:D

i år på globen så var det nog sjöhagens schabrak och täcken som agria har sin logga på...

I alla fall så väskan som täcket låg i hade sjöhagen-lapp på sig

Liknande trådar

Utrustning Igår var jag på tävling och såg ett så himla fint schabrak. Kände att jag villhöver ha ett sånt. Meeeen jag lyckas för mitt liv inte...
Svar
10
· Visningar
1 969
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 721
Senast: sandrafors
·
Utrustning Jag håller på och säljer ut lite begagnad utrustning som inte använs längre i hopp om att få in lite pengar att handla Nya grejer för på...
Svar
5
· Visningar
1 061
Hästvård Kele strikes again :crazy: Alla hästarna sov ute inatt eftersom bara Vision ville in, och när han insåg han skulle bli ensam inne... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 341
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka