Bukefalos 28 år!

Åh, nu har bäbbarna fått upp ögonen!

K

KaZa

Nu har mina bäbisar fått upp ögonen! :love: :bump:

Snart blir de med andra ord ÄNNU sötare! :D

Snabba är de tydligen med allt, både att komma ut och öppna ögonen på 10:e dygnet. :p Vad månne de bli av dessa? :angel: Men det vet ju jag att de är födda champions. :D ;)
 
Det är schäferbäbisar 6 st! Bilder kommer troligen ikväll, ska försöka hitta kameran. :)
 
Åååååhhhh :love: :love: :love:

Vill ha!!!!!!!!!!!!

Är schäfer valpar alltid så mörka när de är små eller kommer valparna att behålla den underbara färgen?
 
De var nästan helt svarta när de föddes, med tillhörande grisrosa näsa och tassar. :crazy: Som tur är ändrar nosen alltid färg efter några dagar. :)

Dessa var väldigt fina i färgen när de föddes. De kommer att bli ljusare men det ser ut att bli ganska så tegelröda. :love: Hoppas de håller i sig!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 630
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 956
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp