D

dragon_girl

Min hund Tussie är död och jag kan inte fatta att dem kunde stjuta henne fast hon skakade ju hela tiden gud vad jag :cry: Har ni förlorat en hund så vet ni hur det känns :(
 
Vi fick avliva en shäfer akut. hon blev lam i bakkroppen och kunde inte röra sig, och vi fick inte lyfta henne för då skrek hon något otroligt.
Vi fick avliva henne på gården med gevär. fanns inget annat att göra då vi bor i en liten stad och ingen veterinär kunde komma till platsen :( :(


Tryggt kändes det iaf att veta att grannen var jägare och har fått avlivat hundar akut i skogen tidigare. han viste vad han gjorde och hon somnade på en gång! :cry:
 
hela hon skakade men de var inget fel när gick den sista promenaden men när vi kom hem började hon skaka igen det kändes hemskt gud vad jag saknar henne :cry: :( men jag hoppas är en bra :angel:
 
Blev hon skjuten för att hon skakade om jag har fattat det rätt?
Varför åkte hon inte till veterinären för?
 
LIder med dig vet hur det är att avliva en hund kunde inte vara i rummet var tvungen att gå !!! :cry:
 
tor mig jag vet... min lilla bebis blev bara tre, han blev överkörd... i morgon är det 1 månad sedan, och det känns fortfarande så overkligt...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 208
Senast: Bulldoozer
·
Juridik & Ekonomi Detta är hypotetiskt och förenklat för att förhoppningsvis det ska vara tydligt. Omgift förälder med tidigare barn dör. Kvar är änka...
2
Svar
35
· Visningar
2 076
Senast: Manji
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 890
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 606
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp