âka lâââângt

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare fnorr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 773
F

fnorr

Nu börjar det närma sig, 2 av mina ska âka Belgien-Sverige. Har anlitat en svensk transportör som kör kamerabevakat samt att hästarna stâr "lösa" i boxar liksom. När vi har fâtt hästar härnere som âkt lângt har vi ofta lâtit dom skritta i maskinen en stund......har aldrig funderat mkt över det, men nu!!!!ens egna!!!

Vill veta hur ni tar emot "lângväga" som âkt mer än ett dygn...när släpper ni ut dom 1a gângen, hur brukar dom klara det.....ngt speciellt?

Sv: âka lâââângt

Gör ett försök till att fâ ngt svar.....är lite orolig....

Jag har inget bra svar men kommer antagligen att va i samma situation själv fast min häst kommer isf åka från Sverige till Belgien. Hur lång tid tar resan?

Vart i belgien ska du och din häst? Tror det tar typ 2 dar och en natt men sâ ska mina ända till Hälsingland. Jag är som sagt skraj för transportsjuka samt att jagvill veta vad hâstarna "ska göra" dom första dagarna

Till Gent typ.. Vet nästan inget om transportering så har en del att läsa på.. så transportsjuka?:confused:

Liknande trådar

F
Hästmänniskan Suck.. jag hyr box i ett litet kollektivstall och har så gjort i tre år, det har funkat hur bra som helst trots att både hästar och... 2
Svar
22
· Visningar
3 627
Senast: Luxi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka