Aktivera masvin

L

Lozzan

har ni några tips på saker man kan göra med sit marsvin. När det är fins väder och så får dom vara ute på gräset med gallret på buren. Har också funderat på att bygga en större lekhage som dom kan springa i så att dom får motion på vintern och så också. Dom är lite slöa, speciellt den senaste tiden men dte har ju varit så varmt. Man kan ju bygga hinderbanor vad för olika "hinder" kan man göra?

Här är sötisarna:
Vilda :p
My
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Aktivera masvin

Mina tjejer har en träbro att springa på/krypa under. De har även fått pappersrullar (modell större så deras magar inte fastnar :angel: ).
De brukar nästan varje dag få leta godsaker när de är uppe, gurka, äpple, salladsbitar eller dyl.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Är det någon som har tips på skonsamma sätt att bygga muskler på en hund? Jag har en schäfertik på 2 år som behöver bygga muskler...
Svar
7
· Visningar
1 200
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 001
Senast: sorbifolia
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 478
Övr. Katt Okej, först och främst är det massor av katter i mitt område, dock rätt övertygad om att en av dom är "vild". Tovig och skygg, men...
2
Svar
21
· Visningar
2 170
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp