Aktiveringskurs!

YorkWann

Trådstartare
Ska gå en aktiveringskurs i vår och vi ska nu lämna in lite förslag på vad vi är intresserade av. Typ, spår, klicker, trix, vilspår, sök etc.

Men vad ska man välja?! Jag har iaf sagt viltspår, det går vi nu, men det hade varit trevligt att få det "korrekt" om man säger så :)

Spår hade också varit kul. Å det finns massa.

Vad hade ni velat lära er, elelr vad hade ni velat skulle ingå i en aktiveringskurs?

Sv: Aktiveringskurs!

Vad hade ni velat lära er, elelr vad hade ni velat skulle ingå i en aktiveringskurs?

Något som passar mina hundar självklart.

Ginger hade jag velat köra mkt spår och personsök med, men även kontakt övningar och liknande.

För Kitties skull hade jag velat att rapport, olika sök och agility/trix med mkt lydnadsövningar hade ingått.

Så för min del är det nog bäst att ta en inriktad kurs.;)

Sv: Aktiveringskurs!

vi är en liten grupp människor som alla gått flera kurser hon haft innan och varit mycket nöjda! Därför som hon snickrade ihop en sådan här kurs till oss :) Det krävs en liten del förkunskap så att säga.

Men spår, vilspår och klicker kommer det bli iaf! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 221
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 770
Senast: Tiger tok
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 951
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 670
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka