Aktivitetsbidrag?

H

hallontuss

Fiins det nån här som vet hur det funkar? För några år sen red mina döttrar i ett privatstall, och ägaren ville att vi skulle sätta ett streck på ett förtryckt papper, för varje dag och barn vi var där. Då fick hon nån sorts aktivitetsbidrag. Var kommer pengarna ifrån, och finns det nåt minikrav för hur många barn som måste komma?
Funderar lite smått på att starta en litet "ponnyland" och låta små barn borsta och pyssla samt ledas i skogen en sväng. Ingen fast grupp och dag, utan anmälan från gång till gång. Ett litet aktivitetsbidrag vore ju toppen i så fall.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 605
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 759
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 460
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka