Aktivitetsfältet.

Mim

Trådstartare
Vet inte hur jag lyckades, råkade trycka på aktivitetsfältet lite för länge när jag inte tittade på skärmen och vips så har den lagt sej överst på skärmen...:meh:

Så nu undrar jag, snälla Buke, vad f.n gjorde jag för att lyckas med det och vad ska jag göra för att få den längst ner på skärmen igen??:confused:

Jag lyckades alltså med att låsa upp det, flytta det och låsa det igen utan att titta?? :confused::meh:
Konstigt men nu är det som det ska.
Tack än en gång!!:)

Jag lyckades alltså med att låsa upp det, flytta det och låsa det igen utan att titta?? :confused::meh:
Konstigt men nu är det som det ska.
Tack än en gång!!:)
Jag råkade vända bilden på min skärm uppochner en gång utan att ha en aning om vad jag gjorde, så.. :D

Skönt att det funkade!

• Gilla
Reactions: Mim

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 893
Senast: Derivata
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger... 2
Svar
21
· Visningar
2 052
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Jeps
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 055
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31