Akut bukspottkörtelinflamation

Absolut. Men veterinärvård är ju så pass dyrt idag att även saker som inte direkt orsakar "lidande" blir väldigt dyrt. Den äldsta hunden jag opererat var 12 år, fanns ingen anledning att inte göra det eftersom hunden var kärnfrisk i övrigt. Gick alldeles utmärkt.
12 är ganska långt ifrån 14 ändå tycker jag.

Och har man en kärnfrisk hund i grunden så finns ju ingen anledning att ta bort försäkringen tänker jag.
 
Lilla hund mår redan som vanligt! Är verkligen otroligt hur snabbt hon kryat på sig min lilla gamla tant💖. Nu hoppas jag att hon håller sig frisk med lågfettmat resten av livet.
Härligt, min hund blev också snabbt frisk från det och har hållit sig fin med lågfettmat och godis. Man måste bara i fortsättningen vara noga med vad man ger dom.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Viva
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 199
Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 292
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp