AKUT! iPhone 4 - få tillbaka raderade filer?

Tokyo

Trådstartare
Hej!

Jag är i mycket desperat behov av någon som kan hjälpa mig!
Alltså, idag letade jag efter en film, som jag skulle skicka över till min egna telefon, på min mammas iPhone och märker att hon av misstag måste ha raderat filmen. Den finns ingenstans!
Av någon anledning så har hon aldrig uppdaterat telefonen, vilket betyder att hon heller aldrig har säkerhetskopierat innehåll osv. (Telefonen är alltså precis som den var när hon köpte den 2011)
Jag har ingen aning om vad jag ska göra och jag vet nog egentligen att det inte finns något att göra.

Men just det här videoklippet betyder ofantligt mycket för mig och jag vill så gärna få tillbaka det!

Snälla snälla säg att det finns NÅGOT jag kan göra.

Lång historia, men det här videoklippet betyder jättemycket för mig och jag skulle praktiskt taget mörda någon för att få tillbaka det.

Sv: AKUT! iPhone 4 - få tillbaka raderade filer?

Jag har för mig att polisen (inte poliserna själva men någon tekniker åt dom antar jag) har fått fram raderade filer.
Så jag tror att det kan gå, men vet inte om det är så lätt att hitta någon som kan göra det?

Sv: AKUT! iPhone 4 - få tillbaka raderade filer?

Jag får ju lite hopp iaf :)

Nej det är ju svårare att hitta någon som kan göra det :/
Hmm.. Ska man behöva anlita någon snubbe från typ FBI? :(
För i hell!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
22 884
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 586
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 809
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
3 435
Senast: Otter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka