JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Iza
Startdatum
Startdatum
15 Jun 2004
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
2 375
Jag jobbar på ett kommunaltbostadsbolag och en lägenhet har blivit övergiven av en hyresgäst. Och tre katter är lämnade vind för våg
. Kommer precis därifrån, har varit och gett de mat och vatten + en ren låda.
Jag behöver akut tips om katthem i Filipstad, Värmland eller vad som är nämast.
Djurens Vänner Munkfors 0563-52048
Djurens Vänner Karlstad 0552-41877
Djurhemmet Kristinehamn Kristinehamn 0550-80494
Karlstads Djurskyddsförening Karlstad 054-567756
Detta var vad jag hittade i Värmland, hoppas någon av dom kan ta emot dom stackars 3 . Lycka till!
Övr. Katt
Jag behöver tips!
Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Katthälsa
Hej
Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd.
Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Övr. Katt
Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2
3
Katthälsa
Hej!
Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Imorgon flyttar grabbarna till föräldrarna på obestämd tid. Vi har stora problem med inomhusluften så där vill jag inte ha dom.
Just...
LadySara
11 minuter sedan
Svar: 1 148
Visningar: 60 724
Katt
Tråden för spår
Hundträning Nu lyckades jag komma ihåg att starta appen när tilda gick spåret 😅 glömde dock flagga den tredje apporten och glömde markera att hon...
Trott
51 minuter sedan
Svar: 559
Visningar: 47 169
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Gällande magsäcksomvridning så är det betydligt bättre att hunden äter lite och ofta än mycket och få gånger. Risken för...
LaMagia
Idag kl 16:39
Svar: 22
Visningar: 1 594
Hund