• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare semlis777
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 968
S

semlis777

jag har lånat ut min ponny och nu så har han skadat sig, och jag måste ta reda på försäkringsnummret och 020 nummret har inte öppet. hur ska man göra?? man vill ju gärna inte åka till helsingborg och betala flera 1000kr bara för att man inte hittar nummret. kan man inte uppge ägare och hästens namn till vet och så kan dom kanske ta reda på det på nått sätt????

När min häst skadade sig så stod pappa på försäkringen men han var inte med till vet. Vi gav dem pappas namn och personnummer och vilket försäkringsbolag och det räckte.

M.

Personnummer på den som står för försäkringen räcker. Du får ändå inte försäkringsnumret via telefon...

Liknande trådar

Hästvård Undrar om någon vill o orkar dela med sig av sina erfarenheter av att få ut hästens livförsäkring om den varit tvungen att avlivas akut... 2
Svar
20
· Visningar
1 293
Senast: Murray
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 158
Senast: Mint
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 629
Senast: Cambrie
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka