• Western
  • Trådstartare Trådstartare Ammi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 131
A

Ammi

Sitter och packar väskan inför morrondagens tävling :crazy: .. Har någon något bra förslag på nått som är bra att få bort fläckar med på vita ben :angel: ... något sånt där "husmors" tips. ?? :bump:

tack

Sv: Akut..

fick bara nåt sånt där fint infall att potatismjöl ska vara bra.. vet inte varför eller om de funkar.

Annars funkar nog vit målar färg *ler*

1.blanda ut head and shoulders i en hink med vatten,skrubba in och låt vara ngra minuter,skölj.

2. tvätta hästen,torka handdukstorrt och gnugga in potatismjöl.låt torka,borsta av

tack!
Nu är det iofs försent men vi blev reserv. champ iaf =-)
Dock väldigt bra att veta till nästa gång! =)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 896
Senast: ildiko
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
855
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 570
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur