• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Ammi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 369
A

Ammi

Sitter och packar väskan inför morrondagens tävling :crazy: .. Har någon något bra förslag på nått som är bra att få bort fläckar med på vita ben :angel: ... något sånt där "husmors" tips. ?? :bump:

tack

Sv: Akut..

Tipp-ex? :angel: Har inget förslag faktiskt om du inte hinner tvätta brallorna. Då är det ju fläcklösare som gäller, men det beror ju på vad det är för fläck oxå?

ja menade mera hästens ben.... hehe

ja ska ha svarta jeans på mig.. och dom e rena!
(hoppas ja) ;-)

Jag har ett lila shampo som e shitbra. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter men vanligt yes diskmedel funkar också fint. Skölj noga bara!

Nu är det väl försent, men till nästa gång kan du ju ha mitt tips i åtanke. ;)

Fukta fläckarna och ha på potatismjöl. Fungerar superbra!

/trazel - som alltid tävlade en vit skimmel :p

ja tror att de lila schampot heter bloomgroom....de e iaf superbra!

tack för tipsen! det blir till nästa tävling! Men vi blev iaf reserv champion så de va ju bra! ;)

:o ops.... trodde du menade på brallorna när du skrev att du höll på att packa väskan :o sorry :crazy:

jag tävlade en skimmel i söndas och tog en ganska hård rotborte och doppa den i en hink vatten och borstade bort en bajsfläck på ganachen på morgonen, och det funkade :)
Kan säga att jag inte haft skimmel innan bara fina mörka färger där sånt inte syns.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 677
Senast: ildiko
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
787
Senast: Unafraid
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 431
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 473
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår