Albion SLK

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Snowless
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 329
S

Snowless

(Vet ej om denna tråden ligger rätt, men isf får moderator flytta den)

Skulle vilja se bilder på Albion SLK, som ligger på en häst.. Har fått för mig att den ser "klumpig" ut, så nu får alla ni som har en sån bevisa motsatsen.

Så in med masssa bilder nu:banana:

Sv: Albion SLK

på min förra pålle som hade jorden största o högsta manke såg sadeln helt normal ut.
men på häst utan manke så kan jag erkänna att sadeln ser hög ut. den är så pass uppbyggd.

mkt dåliga o otydliga bilder, men kolla om du vill http://www.pixbox.se/pic_show_id6523190.html

Senast ändrad:

Jo, jag tycker oxå det ser lite lustigt ut med det höga huvet på en låg manke.. Har provat ut en SLK, och hade turen att den passade båda hästarna.. Den ena har dock mindre manke än den andra, så det fick bli det lite lägre huvudet och tjocka bossor, så det ser ju inte heltokigt ut.. Men huvudsaken är ju att hästarna tycker om den.

Den är helt fantastisk.. Synd bara att man måste vänta 8 veckor innan den kommer.. :cry:

jag har googlat, men jag vill se fler bilder på sadeln när den ligger på hästar och gärna den någon sitter i den också

Nu är jag visserligen en stor tant, 175 cm, och har en stor häst, 174 cm men jag kan inte säga att min SLK ser klumpig ut. Dessutom - hur mycket ser man av sadeln när ryttaren sitter i? Tyvärr har jag inga bilder men både jag och hästen trivs som fiskar i vattnet med denna sadel. Det finns ju också low eller high head så det kan ju göra skillnad på hur den ser ut över manken.

Liknande trådar

Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
862
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 269
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 530
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka