Albion Style

Minelli

Trådstartare
Hur länge sen är det sen den sadeln slutad tillverkas och säljas?

Om ni skulle köpa en sån ny som hängt i en ridsportbutik sedan dess, skulle ni ge nypriset på 15000:- för den?

Sv: Albion Style

Min är inköpt från affär 200108, kostade då 18.000 kr. Jag köpte den obetydligt begangnad 2003 för 13.000 kr, såg ut som om den kom från affären.

Så har sadeln hängt i affären och är helt felfri så är 15.000 kr ett OK pris.

/Lizzie

Sv: Albion Style

Alla Albions sadlar är av god kvalité och de blir inte dåliga av att hänga så länge de gör det i en miljö som är gynsam för läder och får lite smörja mellan varven.
Priset är inte att klaga på och slår du till så är det bara att gratulera till en otroligt skön sadel. Släpper aldrig min dressyralbion ur sikte:love:

Apo

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
444
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
875
Senast: Lisen82
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 407
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka