Ålder för MH

Rotterö

Trådstartare
Vilken ålder skall hunden vara för att göra MH
Hur UNG ? Vilken ålder är det sista chansen ?
Är det samma ålder för alla raser

Sv: Ålder för MH

Var bor du?

Vad jag vet har inte Orust eller Stenungsund MH, men Tjörn har och Romelanda har :) Båda ställerna är bra :)

Mellan 12- 18 månader, inte under 1 år sen finns det inga direkta regler om övre gräns, men det är ju en anledning till att man rekommenderar 12 - 18 mån :)

Samma ålder för alla raser, ja.

Nja, såvitt jag vet är det Shäferklubben i Romelanda som anordnar MH och MT där. :)

Tjörns blir väl ändå närmast för dig? :) Om du söker så tror jag tom det finns en gammal tråd om några bukare som gjorde sitt MH på Tjörns.

Nja, såvitt jag vet är det Shäferklubben i Romelanda som anordnar MH och MT där. :)

Tjörns blir väl ändå närmast för dig? :) Om du söker så tror jag tom det finns en gammal tråd om några bukare som gjorde sitt MH på Tjörns.
Det är inte min hund som skall göra MH
schäferklubben uddevalla är bra på mh mt me

Liknande trådar

Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 541
Senast: Ginne
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 250
Senast: dobbis
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 570
Senast: hastflicka
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
850
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka