• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare gwennie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 62
  • Visningar Visningar 3 345
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ålder??

Jag var 27 när min första pojke föddes och min andra lillkille slapp fira födelsedag på mammas dag, med två timmars marginal.
Han var min bästa 30-års present.
Jag grät när jag på morgonen till min födelsedag inte fått några verkar ännu...:cry:
-Hade gått över två veckor och börjat snacka i termerna: "om" babyn kommer, inte "när"...

Dock kom det igång på kvällen och sen gick det undan!:bump:

Sv: ålder??

Min mamma var 17 när hon fick min äldsta syster, 20 när hon fick mellansyrran och 25 när hon fick mig...

Äldsta syrran var bara 18 (jag 10) när jag fick frågan: "Jasså, du har mamma med dig"... Hon blev inte glad!! :mad:
Butiksägaren blev mycket generad när han förstod att han gjort bort sig...:o
Dock är det många som under åren höjt ögonbrynen när syrran tilltalat sin, tillsynes "jämngamla" kompis som mamma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
915
Senast: clusia
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 105
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 186
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S