Äldre tävlingsresultat

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare jobro
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 709
J

jobro

Hej!

Jag undrar om det är någon som vet var man kan hitta resultat från t.ex. SM (både ponny och häst) och andra större tävlingar i Sverige tidigere än år 1990...?

Sv: Äldre tävlingsresultat

jobro skrev:
Hej!

Jag undrar om det är någon som vet var man kan hitta resultat från t.ex. SM (både ponny och häst) och andra större tävlingar i Sverige tidigere än år 1990...?

Om du bara vill veta vilka som blev medaljörer, så finns alla resultat från SM ponny på:
http://www.medalj.tk

Häst kan du hitta på ridsportförbundets hemsida.

Sv: Äldre tävlingsresultat

jag har en hel del gamla årsböcker liggande härhemma,Pma mig om ponny/häst och år så kan jag kolla upp det vid ngt tillfälle.

Förr gick det att betsälla "tävlingsstatestik" för speciell häst, men jag tror inte dte går längre. Ring ridsportsförbundet, be att få prata med tävlingsansvarig.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 022
Senast: Roheryn
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: Ketrawzc
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka