Aldrig mer Hansbo-täcken, hjälp mig hitta nytt!

Sv: Aldrig mer Hansbo-täcken, hjälp mig hitta nytt!

Amigos regntäcken finns från 450.

Köpte ett Exclusive för 250 i somras o har haft det hela vintern- vintertäcke dock.
 
Sv: Aldrig mer Hansbo-täcken, hjälp mig hitta nytt!

Du skulle ha ett Bucas! Jag lyckas alltid att köpa hästar som har smala halsar (men musklade) och bogpartier och jag har provat massor av täcken men har alltid fått sytt in dem pga att de åker ner bakom manken och skaver :crazy: men nu har jag ett bucas och är heeelt sååld!! :love: Om man kollar på te.x hansbo DOMANI m.m så har de som "raka" kanter längs med halsen! men Bucas har ett veck där så att det blir som "fyrkantigt" och sitter heeelt suveränt!! :Laugh: Ska investra ett bucas irish stable till i vinter! Nu har jag ett Bucas sun shower!
kan bara rekomendera Bucas!:bow:
 
Sv: Aldrig mer Hansbo-täcken, hjälp mig hitta nytt!

Horseware.
Amigo för ett billigare alternativ. Annars är ju rambo bäst men också dyrast.
 
Sv: Aldrig mer Hansbo-täcken, hjälp mig hitta nytt!

Har ett Horsewere Rhino Wug 200gr med halvhals, bästa täcket hästen haft (och han har/haft haft många olika märken) men nu vill ja ha ett 100gr med halvhals och ett 300gr med halvhals och det har inte Horsewere:confused: Jag vill inte ha med avtagbar hals utan just med halvhals. Hästen är så skavkänslig men Rhino har funkat kanon, tänk om Horsewere kunde ha i alla vanligaste grammen med halvhals, 100gr, 200gr,300gr och 400gr:crazy: Skulle köpa direkt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp