alkoholtillstånd

rock_89

Trådstartare
Har någon här gjort prov för att få alkoholtillstånd? Vilken är den bästa sidan att utbilda sig genom?

Sv: alkoholtillstånd

Gjorde provet 2004 genom kommunens STAD kurs 2 dagars med en veckas mellan rum. Föreläsningar teori och praktiska övningar. Följt av ett skriftligt prov. Kändes rätt onödigt hade redan jobbat som ansvarig på krog i många år och på krog sen 1995 men var ett nödvändigt ont för att få egna tillstånd när jag öppnade min egen krog. Kan hända att utbildningen ser annorlunda ut nu 10 år senare :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 537
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 245
Skola & Jobb Behöver era tips på att hantera att man blir utfryst av en kollega. Finns det något snyggt sätt man kan ta det med kollegan eller göra... 2
Svar
21
· Visningar
2 102
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka