Hitta häststam

saannaniilsson

Trådstartare
Vet ej om det är rätt tråd för just detta.. men är det någon som vet hur man kan hitta en hästs stamtavla? Försökt söka i flera år men är helt omöjligt att hitta, så om någon vet det finns några bra sidor där det finns chans att man kan hitta sånt så tar jag emot alla tips🙏
(p.s har ej tillgång till pass eller så)

Vad har du för information om hästen? Vad är den för ras? Häststam har en del, men man måste registrera hästarna manuellt så dem finns antagligen inte där sedan innan. Annars är det blå basen och diverse rasföreningar.

Vet ej om det är rätt tråd för just detta.. men är det någon som vet hur man kan hitta en hästs stamtavla? Försökt söka i flera år men är helt omöjligt att hitta, så om någon vet det finns några bra sidor där det finns chans att man kan hitta sånt så tar jag emot alla tips🙏
(p.s har ej tillgång till pass eller så)
Vilket förbund är hästen reggad i? Vilken ras?

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 338
Senast: Murray
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Islaend
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
556
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur