Fibusen
Trådstartare
Rabbla upp dom här:
Första djuret:
Världens största katt,bosse,var med redan när jag föddes!
Vanlig mörk sköldpaddsfärgad,och vit.
Andra djuret:
En brun vädurskanin,stampe,fick han när jag var typ 5-6 år eller nått sånt..dog efter ca 2 år..
Tredje djuret:
En ny kanin,stampi,samtidigt som brorsan fick en,gråöra,skulle vara 2 honor,men efter att tag så hade vi plötsligt vääääldigt många kaniner..
Fjärde djuret:
Katten morris,jätteliten,och jättesöt!
Femte djuret:
Hunden flisan,vacker golden flicka!
Här fick vi lov att sälja iväg djuren,för min bror hade utvecklat allergi,så vi var utan ett tag,men sen vart det:
Sjätte djuret:
Vart en pålle till mig,nordisen lisa!
Sjunde djuret:
En allergivänlig pudel!
Åttonde djuret:
Flyttade hemifrån,och var en aldeles egen underbar vovve
,hotshot,blandis labbe/bordercollie,tyvär så dog han endast 11 månader gammal..
Nionde djuret:
En ny vovve,omplacering,hämtade han 2 dagar innan julafton 2004,då var han 9 månader gammal,alfonz är nu 3,och han är en korsning mellan pitbull och boxer!
Tionde djuret:
Pållen fibus,unghäst som inhandlades förra sommaren,då 11 månader gammal,korsning varmblod baskjir!
Så,man har hunnit med lite djur under sina 20 år! Ni då??
Första djuret:
Världens största katt,bosse,var med redan när jag föddes!
Vanlig mörk sköldpaddsfärgad,och vit.
Andra djuret:
En brun vädurskanin,stampe,fick han när jag var typ 5-6 år eller nått sånt..dog efter ca 2 år..
Tredje djuret:
En ny kanin,stampi,samtidigt som brorsan fick en,gråöra,skulle vara 2 honor,men efter att tag så hade vi plötsligt vääääldigt många kaniner..
Fjärde djuret:
Katten morris,jätteliten,och jättesöt!
Femte djuret:
Hunden flisan,vacker golden flicka!
Här fick vi lov att sälja iväg djuren,för min bror hade utvecklat allergi,så vi var utan ett tag,men sen vart det:
Sjätte djuret:
Vart en pålle till mig,nordisen lisa!
Sjunde djuret:
En allergivänlig pudel!
Åttonde djuret:
Flyttade hemifrån,och var en aldeles egen underbar vovve
Nionde djuret:
En ny vovve,omplacering,hämtade han 2 dagar innan julafton 2004,då var han 9 månader gammal,alfonz är nu 3,och han är en korsning mellan pitbull och boxer!
Tionde djuret:
Pållen fibus,unghäst som inhandlades förra sommaren,då 11 månader gammal,korsning varmblod baskjir!
Så,man har hunnit med lite djur under sina 20 år! Ni då??