Alla kontakter försvann! (iPhone)

zassoo

Trådstartare
Det började med att jag skulle ringa ett samtal, men när jag tryckte på Telefon kom det bara upp en vit ruta och sen stängdes det ner. Testade Kontakter, samma sak.

Så jag startade om telefonen, men då hade alla kontakter försvunnit. I telefonlistan och i meddelanden står bara nummer.

Hur kan det ha blivit så? Till och med standardnumrena som fanns där från början har försvunnit.

Sv: Alla kontakter försvann! (iPhone)

Exakt hur du har lyckats har jag ingen aning om. Har du gjort backup via iTunes eller iCloud?
I så fall är det bara att återställa från säkerhetskopian. Har du ingen backup, då är det nog bara att beklaga...
Var din lur jailbreakad?

Tror att det finns en säkerhetskopia men är inte säker. Nope, inte jailbreakad. Det är inte hela världen, men jag blir så fundersam. Just eftersom att det BARA var kontakterna som försvann, inget annat! Alla bilder, alla appar (med information), allt är kvar. Mystiskt!

Jag har ingen aning om vad som hänt. Men låt detta bli en läxa att lära av! Gör en säkerhetskopia INNAN det händer något värre. Detta gäller alla viktiga data. Oavsett om det är i en telefon, en dator eller what so ever!

Liknande trådar

IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
563
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 353
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka