alla landslag 2007

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare bus_strecket
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 161
  • Visningar Visningar 17 306
Sv: alla landslag 2007

Oscar har häst för nästa år (min polare) men han ska ev säljas.

Sv: alla landslag 2007

Landslagen är överskattade enligt min mening. Visst, bra när man var junior att känna att man hade uppbackning. När jag blev YR så missade dom att ta med mig först. Då hade jag ridit i juniortruppen och dessutom junior em...Varför? Jag var väl inte tillräckligt högljud...Senast var(är) jag med i uttagningen till U 22-30. Ridsportförbundet har visst missat att jag inte har någon lämplig häst längre...Har inte tävlat på ett år. Har inte heller hört något från dom på ett år. De e väl som vanligt. Nu låter jag lite bitter men det är bara min erfarenhet från landslaget och ridsportförbundet. Hoppas den kommer att ändras i framtiden.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Fredrik Bergendorff presenterar nu sitt landslag för 2025. Spetstruppen består av fem starka namn. Därtill kommer en...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 662
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Philippa Magnusson är ny landslagsledare för ungdomar i fälttävlan. Med en gedigen bakgrund inom ridsporten ser hon fram emot att bidra...
Svar
0
· Visningar
56
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ...inte! Först gick värmepannan åt skogen. Vi har kört med elpatron sen dess och väntar på okej för att ta lån. Det går långsamt. Eller...
Svar
1
· Visningar
409
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka