Alla ni matchningsnördar, hit! NU!

Tigertofflan

Trådstartare
Nu är det snart dags för mig att åka till Eurohorse, och behöver i princip förnya hela min stallgarderob.

Frågan är nu. Ser det dumt ut med bruna/beige ridbyxor, bruna chaps och skor, brun eller svart hjälm, brun häst och svart utrustning :crazy:

Eller ska jag köra på med det svarta? Är så himla trött på det nu bara.. :crazy:

Sv: Alla ni matchningsnördar, hit! NU!

Jag tycker inte det är så snyggt att ha massa bruna textiler när man har svart sadel. Men beiga ridbyxor kan du ju ha, och kanske bruna chaps. Men inte brun hjälm. Själv tycker jag blå hjälm är snyggast. :)

Nu menar jag alltså leggings när jag skriver chaps. Dålig ovana :D

Men ska jag då ha svart utrustning, bruna kläder och blå hjälm? Det kommer ju se dumt ut! ;)

ja förstod att det var det du menade. du ska ju bara ha bruna chaps och skor? Och beiga byxor. Men det är ju snyggt med svarta chaps+skor också.

Hjälmar brukar ju vara väldigt mörkt blå så tror det smälter in bra.
Du kan ju ha svart hjälm också! Eller grå kanske?

Ja, jag har faktiskt spanat in en grå hjälm! Den är skitfin :) Men det känns fortfarande lite off - jag har ju inget annat grått på mig i så fall.

Ha en svart hjälm, kankse med läderfärgade hakband, typ JW.

Ljusa ridbyxor och bruna leggings.

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 630
Senast: valy
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 837
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ibland känns det som bästa alternativet. Eller kanske inte nödvändigtvis ett BRA alternativ, så "bästa" är väl att ta det lite för...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: MiaMia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 763
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka