allt är borta...

B

Beyliitah

nåt har hänt med min användare på datorn.. när jag loggar in på den är allt borta, allt jag har skrivit, mina bilder (är mest ledsen över fotona eftersom jag inte kommer att få se dom mer, bilder från nätet är bara att hitta och spara igen...) och alla låtar :'( vad kan ha hänt och vad ska jag göra?
 
Sv: allt är borta...

Har du prövat att söka?
Start -> Search/Sök. Eller windows-tangenten+F.
Du kan antingen söka efter ett specifikt filnamn, eller t.ex. alla mp3-filer och leta manuellt om du känner igen något bland sökresultaten. Se till att du söker igenom hela C: eller alla "lokala hårddiskar" =o)
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 240
Senast: gulakatten
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 395
Senast: cili
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 125
Senast: _Taggis_
·
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp