Allting är skrivskyddat!!!

CallMeAce

Trådstartare
Jag kan inte säkerhetskopiera någonting på min dator för allt är skrivskyddat och det är inte jag som satt dit skrivskyddet. Om jag går in i egenskaper för mapparna så kan man ju bocka av skrivskyddet o trycka på verkställ. Så långt tror man alltin är okej men nästa gång man tittar på mappen så är det där jäkla skrivskyddet tillbaka iallafall.

Datorn var inne på service för ett tag sen och då tog de bort ett virus som fanns där (skrivskyddet fanns redan innan servicen) så det ska inte finnas några virus kvar. Dyrt att ta in datorn på service så fort det är något så hoppades att någon kan hjälpa mig här???

Sv: Allting är skrivskyddat!!!

Pröva gå in i den folder du tänkt ändra, markera alla filer och gå på egenskaper och sedan tryck för att ta bort skrivskydd. Det borde funka.

Sv: Allting är skrivskyddat!!!

Aha...när jag gick in o kollade eegenskaperna för enstaka filer i de skrivskyddade mapparna så var de inte skrivskyddade fast mappen i sig var det. Ska testa att säkerhetskopiera senare :)

Men då kan jag ju inte säkerhetskopiera mapparna i sig, men kan jag göra egna mappar när jag ska ha över dom till skivan kanske?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
2 049
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 721
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka