Alltså...

YorkWann

Trådstartare
...blir ju skitorolig, när katterna inte är inne efter tio :crazy: De är inte vana att vara ute när det är mörkt och de är inte ute mer än ca 3timmar om dagen än.

Sv: Alltså...

Katter ser ju urbra när det är mörkt, så det brukar inte bekomma dem.

Var dom nöjda över sin fångst ;).

Tror du?? :D De spatserade framför mig hur länge som helst! Trippade verkligen! Här var inga pojkar med tassarna kvar på jorden efter den fångsten :D (Det var verkligen världens minsta mus :o )

Och idag regnar det, så då piper vi lite och lägger oss tillrätta i soffa nigen :cool:

Va glad att det va en mus, min minsting kom stolt hem med en padda :crazy: urk!
Tog den bara ifrån henne å sen dess har hon inte kommit hem med något, hon är väl rädd å förlora bytet :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 143
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
783
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
417
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka