Almedalsveckan 2015

Masqueradee

Trådstartare
Nu börjar det dra ihop sig mot årets upplaga av Almedalsveckan. Kommer jag kunna stöta på några andra bukefalister i Visby? Några seminarier/mingel ni speciellt är taggade inför?

Detta året blir min första almedalsvecka och jag ska verkligen göra allt för att hinna med att gå på så många "happenings" som möjligt. Förutom tre partiledartal som jag redan bokat så ska jag försöka gå på så många mingel/seminarier/workshops som möjligt med inriktning mot min utbildning (= kulturvård. Här ryms allt från kulturfrågor till stadsplanering/arkitektur/design etc), studentvillkor/utbildning och småföretagande.
 
Ja, men jag är inte särskilt taggad. Tror tyvärr att det kommer att bli en ganska lam vecka :( Men hoppas på bra action ifrån moderaterna.
 
Inte bestämt mig för om jag ska våga mig ner och ge det ett besök eller inte. Har en liten känsla av att den extra stressen veckan innebär på jobbet ( jobbar på hotell) inte kommer göra mig allt för pepp på att bege mig ner och trängas med alla människor som hittat till öa:p
Men har en sambo som är betydligt mer insatt och intresserad utav politik så kanske får masa mig ner trots allt, men då blir det nog mest i hop om att de serverar samma goda hamburgade som förra året! ( Åt dem genom hela veckan förra året då jag arbetade på plats i almedalen..:p)
 
Jag kommer tyvärr inte vara där, däremot min pappa. Han kommer vara där med sitt förbund.
Är dock väldigt intresserad av politik, och tycker mig vara hyfsat insatt också. Det jag ser mest fram emot är Centerpartiets tal :D
 
Inte bestämt mig för om jag ska våga mig ner och ge det ett besök eller inte. Har en liten känsla av att den extra stressen veckan innebär på jobbet ( jobbar på hotell) inte kommer göra mig allt för pepp på att bege mig ner och trängas med alla människor som hittat till öa:p
Men har en sambo som är betydligt mer insatt och intresserad utav politik så kanske får masa mig ner trots allt, men då blir det nog mest i hop om att de serverar samma goda hamburgade som förra året! ( Åt dem genom hela veckan förra året då jag arbetade på plats i almedalen..:p)
Nu har jag gått och blivit med jobb mitt i smeten så jag kommer inte heller direkt undvika det hela ;) Vart serverade de de goda hamburgarna? :P
 

Liknande trådar

Äldre Nu börjar det dra ihop sig mot årets upplaga av Almedalsveckan. Kommer jag kunna stöta på några andra bukefalister i Visby? Några...
Svar
6
· Visningar
463
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp