Alting nytt

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Karamella
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 887
Åh, vilka underbara creamisar! :love: :love: :love:

Ser att du har två honor med "blod från" Enebackens, det är där min self cream-hona kommer ifrån, Enebackens Chautea :)

Tack, dom är super goa mina creamar :love:

Jodå, båda mina töser har Enbackens blod i sig. Får snart hem en self creamtös som är engelsk import. Är så glad att jag får in lite nytt blod och inte bara Trollstugans och Enbackens som är vanligast :crazy: :)

Vad har din cream för pappa? *nyfiken*

Marshas Vayne heter han, men han är inte cream, utan P.E. White.
Mamman heter SCH Enebackens Chartreause btw :)

"Account Frozen.

The page you are looking for has expended its monthly bandwidth allowance and will be frozen until more is purchased or its bandwidth is reset."

:(

Jag såg att den inte funkade. Kommer att lägga upp den på ett annat ställe. Hojtar till när det är klart. ber om ursäkt :crazy:

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden nytt jobb och sitter nu och klurar på förhandlingen. Det är ju bara när man byter jobb man kan påverka saker och...
Svar
4
· Visningar
625
Senast: _Taggis_
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 506
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 165
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka