Sv: Alvedon

Pga din pappa?

Om du är frisk och stark i vanliga fall är inte en farlig, men du kan läsa bipacksedeln. Varför vill du ta alvedon?
 
Sv: Alvedon

Ja. Min mamma vill inte jag äta Alvedon efter pappas död. Jag äta medicin bara Treo.
 
Sv: Alvedon

Helt ärligt tror jag nog treo är värre än alvedon om det bara är mot vanlig huvudvärk.
Med tanke på vad som hände din pappa är det inte konstigt att din mamma är orolig, att vara orolig är mammors jobb;)
Drick vatten och försök sova om det bara är huvudvärk du har:)
 
Sv: Alvedon

Då tycker jag du kan ta en alvedon, om du inte har käkat en massa treo under dagen
Ska kolla upp de verksamma substanserna på fass
 
Sv: Alvedon

Be din mamma ringa 1177 och fråga dem vilken medicin som är lämpligast att ta. Ofta är treo och alvedon ganska snälla mediciner men eftersom du har sjukdomar i släkten så ska du kolla upp vad du kan ta innan du tar det.
Du ska alltså inte ta någon medicin alls innan du har kollat upp med läkare eller 1177 vad du kan ta.
Krya på dig!
 
Sv: Alvedon

Om du har feber behöver du inte ta någon medicin alls. Bara vila. Om du har såpass hög feber att du inte orkar äta eller sova så tar du en alvedon eller en treo. Inga problem alls.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vad har hänt med flytande Alvedon? Barnen har i alla år aldrig nånsin knorrat över flytande Alvedon, den som är som vatten. Men nu...
2
Svar
28
· Visningar
2 054
Senast: emma74
·
Hundhälsa Jag har precis hämtat ut Alvedon till hund som opererat bort en juvertumör. Den ordinerade dosen för oral suspension (24 mg/ml) är 0,5...
Svar
6
· Visningar
468
Senast: Philosophia
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 303
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Ramlade av hästen för tre veckor sedan och efter två veckor linade jag en häst. Det gick bra men när jag skulle ta av kapsonen ryckte...
Svar
6
· Visningar
544
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp