JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Åman klar för VM efter dubbelseger
(Norrköpings Tidnngar)
I helgen var Ronny Åman och hingsten Lancer O"Lena i Danmark för tävling i Junior Reining och kammade hem för
staplatsen hos båda domarna. I reining är det precis som i dressyren alltid flera domare som bedömer ekipagen och ibland tycker de olika, men i helgen var det ingen tvekan vilken de amerikanska domarna ville se som vinnare i Wilhelmsborg, Århus.
http://www.nt.se/output.asp?ClientID=0&CategoryID=255&ArticleID=588606&ValidDate=
Moderator
Hästnyheter
(NT)
Ronny Åman och Lancer O´Lena knep silvret i working cowhorse och Erik Andersson och KT Pep tog bronset i cutting när Öppna SM i...
Hästnyheter
(Norrköpings Tidningar)
Utsedd till High point junior reining horse sweden. Och pappa till en hingst. Ronny Åmans Lancer O"Lena hade...
Hästnyheter
(Norrköpings Tidningar)
Therese Ljung tog storslam på Åby i helgen och bevisade sin och hästen Bellmans kapacitet...
Hästnyheter
(NT)
Det blev blandade resultat för Cecilia och Viveca Lundbäck vid helgens internationella hopptävlingar i danska Århus...
Eurovision 2025
Kultur Om man är såhär trött efter en semifinal, hur ska det gå på lördag då? :nailbiting: Katten Älva tycker att matte är knasig som är uppe...
Caoimhe
50 minuter sedan
Dressyrstövlar till långa ben, tipsa mig!
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli!
Jag vill ha ett par...
moster_punk
43 minuter sedan
Att lära sig hoppa
Ridning Nu är jag dressyrtränare och inte någon duktig hoppryttare. Så andra kan nog ge bättre svar. Men att lära dig bedöma avstånd och lägga...
tuaphua
46 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag har läst så mycket om hur dåligt ChatGPT är för miljön så jag får dåligt samvete varje gång jag ger efter och skapar roliga/söta...
Gabby_Ossi
Igår kl 23:13