Amatörer eller proffs?

Sv: Amatörer eller proffs?

Åh, vad hette den? Vet att den ska ha varit jättetrevlig. Kan det ha varit Skive?

CoP:angel:, Creetown. Nån av er borde veta, CoP för att hon kör med stödhjul och Creetown för han är en sån där ytis!:devil:

Var tvungen att kolla, kunde inte gå och lägga mig med en sådan tung fråga obesvarad. Det måste ha varit Skovbo!!

Senast ändrad:

Har ingen aning om vad CaOs menar, men hon verkar vara på hugget.

Jaja, CoP får det väl bli, då :)

Nej svaret var faktiskt Charlottenlund!! Jesper ville svara det, men jag tyckte att det är ju den största så det kunde det inte vara... Så vi svarade Billund... :p

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 385
Senast: fixi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 754
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
2 109
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka