JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Amatörtouren först ut – här är de kvalade
Moderator
Hästnyheter
Årets upplaga av Falsterbo Horse Show har dragit igång och den första segraren är korad. Alice Nyhus lotsade sin Falabama II S till en...
Hästnyheter
Ännu ett startfält till Falsterbo Horse Show är spikat. Här finns listan över de 71 hoppekipage och de 16 dressyrekipage som har tagit...
Hästnyheter
Unga ryttaren Agnes Olsson från Mora Ridklubb, på hästen Arrac, är en av finalisterna i "Krafft the Tour of Amateurs" som avgörs på...
Hästnyheter
Den populära amatörtouren i hoppning får nu sällskap av dressyren. I sommar rids den första finalen av Krafft the Tour of Amateurs i...
Akvarietråden V
Övr. Djur Nykomlingen :) simmar inledningsvis fredligt med de andra två, och de är i typ samma storlek.
Red_Chili
2 minuter sedan
Svar: 1 379
Visningar: 41 016
Djur
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Åt vilket håll går ditt intresse för kurser och träning? Tänker att det kan påverka om du vill träna bruks eller agility eller nåt helt...
farin
55 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 371
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag fick ut ca 1500 när Nikita dog, hon var tio år. Ursprungligen försäkrad för 5000 (Agria). Vet inte om det diffar från olika...
MJLee
Idag kl 12:57
Svar: 1 127
Visningar: 58 657
Katt
Rakt fullcheek bett
Utrustning Tack, ja jag har läst igenom båda noggrant men fattar endå inte riktigt om dessa äppelbett med parerstänger är tillåtna, men vi får köra...
iliedtoday
12 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Sant 🙈😂
Jag hade en bild av att för de summorna min kompis kolla på att de skulle vara seriösare men de var det inte 🙃
Bara glad hon...
Nepenthe
Idag kl 12:28
Födda 2022
Avel Vi red lektion idag! Vi kan inte så mycket än men vi jobbade på att hitta lite driv in i handen och lät henne känna på bettet, hon var...
Piaff
Idag kl 11:31
Svar: 542
Visningar: 78 618
Avel